Thursday, April 7, 2011

Seketika

Salam
Semalam..aku dah buat keputusan meninggalkan buat seketika dunia siber laman sosial Fbku..ngeh ngeh ngeh..
Bukan sebab masalah,bukan sebab ape-ape..sekadar mencari kesempatan serta ruang untuk driku.tu je..
Janganla sebab selalunye..aku bermain kata sebgai status fb,ku petik dari mana2 buku yang aku baca(buku fateh mungkin,kan fateh orgnye penuh cinta..hahaha)terus assume ak ada masalah..rilekla..hihihi..xde ape pun..ak hadapi semua yang mendatang dengan cool n rilek je.huahuahua..Hope clear la semua ne..ihihihi..

OK..Nukilan kali nie..hmm..
Pasal apa yang aku lalui masa nak balik aritu..hauhau..
macam biasa..lepas subuh..dudukla menikmati pagi yang indah nian,burung-burung berkicauan..ada yang..ok,stop it.pengaruh usop sangat..haha..*sambil tangan buat gaya usop..ala,korang tau gak camne kan..tu..buat jugak..haha..*

Sebelum balik..nak dijadikan cerita..sepupu aku dok g tibai durian as his breakfast..ak mcam biasala,standard orang biasa..makan oreo je..haha..ngan teh.hihi..
Then..
sampai kat airport..airprot sepupu aku buat hal..Terlepas la beliau gas radiasi..PERGH!bau telooo..hahaha...

Sebenarnye,ak nak cter pasal view dalam kapal terbang masa aku nak balik aritu..siyesli lawa..Niat dihat nak mbik gambar guna kamaerafon xkesampaian..maybe sebab nait nak kasi cik mcflurry jeles kot..ak kena marah ngan akak pramugari.ala..aku kena marah tanpa aku ketahui sebabnye..ala,offline kot fon..masa nak berlepas n mendarat je xboleh gune fon..dengki kot ngan aku sebab ak duduk row tu,aku sorang je..ngeh99!!

dahla aku mengomel..haha..nanti aku post yang lagi berinfo..haha..

p/s:aku meniarap..sebab tu kot kena marah..

No comments:

Followers