Sunday, June 20, 2010

CeTuSaN mEnIpU

Kenapa buat perjanjian kalau xmampu nak tunai?
Kenapa memberi harapan yang nyata bila kau tak mampu nak tunaikan,reputasi kau menjadi pertaruhan?KENAPA???


Disini,just nak meluahkan rasa bengang pada RTM..RADIO TELEVISYEN MALAYSIA(banyak nama lain lagi disebalik RTM tu,malas den nak tulih..

Dulu kata nak siarkan secara lansung perlawanan bola sepak..tapi yang ko siar memang perlawanan..tp ULANGAN!!!Jauh la beza perkataan ULANGAN dan SECARA LANGSUNG....

Kau nak jadi macam impian Dr,RAMBUT LAWAK KE?aish....Nasib baik ak ade ASTRO...kalo x?haish~~~kan sepupu ak ngamok dh..ha,sapa susah??kau jugak...Perut lapa,nak g mkn..kena masak plak..aduh~~~

4 comments:

hANySS JonG said...

hehe....kesian org2 yg gila bola ya owh....huhu

pu3mas89 said...

haha cne2 jak aku dgr hal tok oitt, sampe riya siap masuk dlm radio.. ada wakil tyk cdak RTM, cdak RTM siap jawab dengan nada blagak daknya..

" time tok mmg ktkorg kata rtm xbgs, tapi xpa, tgu la time HUJAN kelak.. mesti ktkorg akan cri TV1.. "

pham x oit?? eee geram juak aku dgr..

Shreko said...

tv1 wujud lg? wtf???

cahaya mata ;) said...

SHREK!!
hahaha..
kerana mulut bdn binasa derr..

Followers