Saturday, June 12, 2010

CETUSAN:BOLA MELANDA

Hari nie..hari kedua world cup 2010...Sepupu dah dijangkiti sindrom yang biasa melanda peminat bola nie..Tido lewat,volume tv sampai 55..xcampur speaker and set theatre dia lg..tido gune ear plug la camnie..


Suara dia bersorak pun dah macam boleh sampai ke rumah conteng kat PD..xpun rumah adeqmanje kat johor,xpun rumah anyss kat sarawak.ye,benda nie betol betol tipu punye..

Macam-macam la gelagat bila musim bola nie melanda kan?huhu..
Nak keluar jalan-jalan batal walhal dah dirancang..xpe..*sorry conteng*
Beli makanan kat kedai,xnak,oder je..fine~~duit bak sini..tanggung skali..
Rumah bila pagi..macam stadium bola jugak..
waktu kerja..8 jam jd 2 jam..xsampai pun..
xpela,sepupu ak lyn bola sepak,bak kata dia,mkn bola,minum bola,semua nya bola..mate tu pun dah macam bola..haha..

Lantakla..yang penting,ak makan bola jugak..bebola ikan dan ayam..biarla kau ngan dunia bola kau tu..panggil mkn xnak..padan..~~

Asal dia xjadi macam kipas susah mati yang lain~~
Ikut hati ak sepak je bola tu camnie kat dia..

*google photo*


sepak conteng camnie memang terbaik dari ladang

Dan kalau org tanye sape sepak conteng tu*bkn nama sebenar*
bgtau la dia tu bwat...

 Kan dah kate dia yang buat..hihi

4 comments:

pu3mas89 said...

saya tidak suka bola.. huhuhuhu

aNYSs JoNG said...

aku pun layan bola juak..so, no komen...aku sanggup tolak tawaran geng ku g karoke(anis tolak karoke????oh noooo!!!)last2 nite sbb nak tgk korea main....hahahaha=)

cahaya mata ;) said...

kuang asam lu..
bnyk bebenor mngata ak dlm ni..
jtuh saham ak..
nway..
ak trharu ko mention nama ak..

VICTORY HOLLAND~!!!

Viva La zuLL said...

Sorakan Semangat 1Argentina!

http://ohserius.blogspot.com/2010/06/brader-lawak.html

Followers