Thursday, April 8, 2010

KISS THE RAIN

Salam,selamat sejahtera,selamat pagi dan ohaiyo gozaimasu!!!!

Cinta...
Apa itu cinta?
Adakah cinta itu hanya satu ungkapan yang dilafazkan dari bibir?
Adakah cinta itu jugak hanya ada pada zahir dan tidak pada hatinya?
Adakah cinta itu juga menyebabkan kita kena berkorban seluruh jiwa raga tanpa sebab yang munasabah?

Bagi diri ku...
cinta...satu perasaan yang indah
cinta...tidak semestinya dilafazkan
cinta...tidak juga bermakna harus memiliki



Bukan apa aku memulakan luahan hati aku dengan ayat-ayat begini..Apa?JIWANG?
terpulang lah dengan pandangan korang coz aku memang begini,so TAKE IT OR LEAVE IT!!!

ye,aku memang masih menunggu engkau walau pun bibir aku acap kali mengatakan tidak,hati aku tetap mengiyakan kebenarannya.
walaupun aku mengatakan aku hanya menganggap kau hanya sebagai kawan,tapi,jauh di sudut sanubari aku..mengharapkan lebih dari itu.
Aku fikirkan perasaan itu telah lama aku pendam kan dan bakal hilang tapi tanpa aku sedari,ia masih di situ..

Hanya senyuman mampu aku ukirkan menyembunyikan kesedihan aku
kerana bagi aku,cukuplah melihat senyuman yang kau ukirkan.

kerana aku hanya mampu mencintai dalam hati..bukan tak berani untuk meluahkan,cuma aku menganggap kau lebih layak bersama dengan yang lain 
DAN
MUNGKIN
SUATU
HARI
KELAK
AKU
AKAN
DATANG
DAN
MELUAHKAN
APA
YANG
BERADA
DI
HATIKU

1 comment:

suhailah salahuddin said...

1 hari kelak kau akan tahu..
mencintai orang yang mencintai kau lebih baik..
daripada mencintai orang yang kau cinta.. :)

Followers