Thursday, April 8, 2010

CHANGELING

SALAM...
Agak lama dh ak meninggalkan dunia pemblogkan nie..huhu..

Alhamdulillah,dinner dh berakhir dgn jayanya,that night memang happening sesangat..kih kih..walau pun in the end tak dapat nak makan makanan hotel yang kita jarang jumpa d kedai mamak ataupun kfc or mcdonald.


Kali ini nak tulis pasal apa ye coz bnyak sangat benda yang nak di ceritakan...hmm..

ok ok..dah decide.
dalam masa 3 minggu nie,telah mengHENSHINkan diri menjadi the worst week..bukan ape,smue keja tak siap-siap lagi.Then masalah paling besar adalah my time management is getting poorer day by day.

Tapi,ye,ade tapi,lepas berjumpa dengan PA kesayangan,timbul balik kesedaran dalam diri untuk bangkit dan keluar dari kegelapan,menuju ke arah hari-hari yang cerah.Bukan ape aku jadi down,terlampau banyak sangat benda yang bermain di benak kepala aku yang hanya mampu memproses data pada kelajuan 500 TGB per saat nie sedangkan masalah aku nie kena menggunakan 600TGB per saat.
Sekarang,baru aku menyedari yang aku takde masa untuk di buai dengan rasa sedih aku,kekecewaan aku kerana aku kena bangkit tak kire berapa kali aku telah terjatuh,tak kirala berapa kali aku merasa nak berputus asa,aku tetap kena bangun,melangkah kembali menyambung melakar masa depan aku.

Rupanya,tanpa aku sedari,mereka yang mengambil berat terhadap diri aku nie masih berada di situ menunggu aku meneruskan langkah,kembali berjuang bersama mereka menuju ke pengakhiran.
Di sini,aku meminta maaf kepada rakan-rakan seperjuangan di atas kelemahan aku nie.

Masih belum terlambat bukan untuk aku mengubah diri serta memperbaiki kehidupan serta segala kekurangan yang ada ini?

No comments:

Followers