Tuesday, January 10, 2012

Semangat Cuti

Being away sometimes make the seems brighter than before...

musim exam..ada lak member wat post sal nak kawen..ada yg jd volunteer kat zoo,ada yg makin dijauhkan as langkah brjaga-jaga,ada yang macam tu jaa..haha

apa pun,diharapkan,musim cuti yang akn tiba tidak lama lagi,memberi sinar harapan yang lebih supaya tiada yang terus memfitnah aka menuduh tanpa bukti kerna dosa anda saya tidak maafkan..
moga jgnlaaa ada yang berkahwin plak masa cuti nie ye rakan2 secourse,sekolej,seuniversiti..hehhe


Moga tiada lagi isu bila semester depan bermula..kerna sudah muak dgn lakonan..sudah muak dgn mereka yg senantiasa tidak senang dgn mereka di sekeliling..

cuti semester nie..mohle kite..rancang program tidak rasmi..berpiknik ke masa cuti..korang kena ambik aku la ye..haha..kuar g sushi ke,mkn aiskrim ke..tp kena balik sebelum pkul 12..sbb mak saya kate..xbaik anak bujang kuar smpai tengah malam..pffffff~

2 comments:

dee said...

hak elehhh! ok fine la... first n last la pasal kawin utk MINGGU ni. ghahahaha :p

jom piknik!

LeNsA said...

minggu nie je ke?hahaha..jom piknikkkk~XD

Followers