Monday, March 7, 2011

Time's scar

Assalam pada yang sudi membaca blog ak nie..
Blog yang sarat dengan emosi,kata-kata nista,duka,nestapa*mcm novel dh ayat nie*
haha..
ape pun..
just nak share..semalam aku jumpa bapa ak,siyes rindu..huhuhu..
dan ak dah agak tujuan dia datang berjumpa hero dia nie..
ayat pertama yang aku ingat is..
''wah,knape besar sngat dh skang?r u eating well?''
ok..pat nie aku siyes shit xfhm..haha..
''dtg bg surat dan sebab surat nie jugak ak kena balik xlama lg,ada latihan''
yang bestnye..nenek ak dtg gak..
yg xbestnye,nenek ak cium pp ak kot..*nek,faezy malu*
haha..
ok,balik pada isi..
bapa ak,mcm biasa,bg motivasi pada anak dia..
dh ak,mcm biasa ak buat dlm kuliah,bg tumpuan 100%*tgn d dada,mata d atas*
bkn ape..ayat same je..yang baru is..
''faezy kena ingat,bapa anta faezy blaja,ntuk kumpul harta iaitu...
tanye beliau pada anaknya yang memang genius ini..
''buku komik?''jwb ku smbil tersengih.
''hahha..salah,bukan komik,tp ilmu,persahabatan dan pengalaman hidup''
itu je yang mampu bapa bg.
sambung beliau lagi..
okeh,ak dah xberapa fokus..huhu..mcmla korang xbiasa buat..hihihi..
tu tu..jgn nak tipu,haha..
Aku dh rindu balik bapa aku..yan xbestnye..latihan akn mula mcm ''hell'' bila aku balik..
wuwuwuwuuwuwuwuwuuu..siyes akn rindu kawan2 aku yang xseberapa tp pelbagai kerenah d upm especially kolej 12..
siyes..
huhu..
ok,ak nak jd tough balik,xmo nak gemuk cmnie..
dan kepada kau..
next sem!ak akn pastikan mulut ko diam,huahuahua..!!
keluarga kolej ak,korang take care tau..
xmo dgr ada..
panda tercekik buluh..
ema kena rejam lembing sbab..ntah..
Cik Mcflurry tdo ats gmbar yg best2..
totomalas mkn sushi sorang2..
cik lembing muntah kat sushi king..
mijojo..jgn nak langkah bendul ok..haha..
dak kecik xmo emo emo xtntu psl tau..blasah sat g ang..
rumet..ko jgn nak gado je keje..ak hantuk pale korang dua kang..stay happy salu je tau..
kash..stay cool mcm ak salu okeh?:)
daus,nanti ak lawat ko kat kedah..
usman..rambut sila gunting..haha..siap ah ko..next sem,ak main full lagu mariage d amor..
shrek,syahmi,afiq..stay ceria salu..nanti kite mkn ramai2 n laju-laju dan main game sampai pkul 4 pagi..haha..
jap..shrek..rambut kasi pnjang..haha..
fateh,ko jgn nak sengal sngat simpan rambut pnjang next sem,haha..
zacky,gud luck next sem,ada masa kite jumpe n hang out lg..hii
mashimaro,majok ah ngan makwe!hahahaha..xmo beli coklat ak!!!!keh3.. 
abg kamal!!!sntiasa d doakan abg kamal betemu jodoh yg baik ntuk abg..(xsabar tunggu nasi minyak)walau ada gusar sikit nanti xde org nak ajar buat video yg lebih best,huhu..
ha'al..ak xde tanye pape pon..just tanye ko memang sengal cmtu ke ape..haha..kurangkan gambar mulut senget anda,haha..gud luck debate..=)
Sahabat yang dh nak hbs,pergi praktikal,moga berjaya di masa hadapan dan moga kita kekal berkawan sampai disana nanti,insyaAllah..
yang xdsebut..maaf,ak lupe..hihi..
lupe d ungkap,tp sentiasa ingat d sini*smbil tepuk dada*
Maaf atas segala salah silap,ye..:)
 uhuk uhuk..
kuat sngat tepuk..
Take care,jumpe sem depan,hadiah besday ak yg xbg lg tu..BAGI LA WEHHHHH!!
Sayang familia 12!!!
ini bukan post nak bunuh diri ye..haahha
Nie keja part-time aku..
:cuba serius tapi at the end..:
Salam ukhuwah..^^

11 comments:

cahaya mata ;) said...

errr..
ko sumpah aku tercekik buluh!!!
hahaha..
jgn pergi boleh tak wey??
siyes sedih la!!

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hukhuk... alamak! aku dah tercucuk lembing ni. tolong! tolong!

Ciklilah Alias said...

waaaaahhh ko nak pegi mane...secret recpe aku cane???huUUuu

Mizah Adam said...

alamak aku dah terlangkah bendul!!

eh??

errr...

=.="

haha

weh korang2... dia pegi kejap je.. xyah nk sedih2 ok.. huhu.

aku nk bagi adiah, tp pitih dah xdok?? ko balik sini balik baru aku bg taw taw taw. hehe~

XOXO!!

Anonymous said...

okeh..ku da xde sem dpn~hukhuk

MrFaezy said...

ema:dh agak dh..haha..
haal:err...pe tu?hihii..
mijojo:keh keh keh..
zacky:tau xpe..:)
korang..ak g kejap je la..aish..T.T

MrFaezy said...

ain!!!lupe lak..haha...xblh...maaf..ak caye..ada arus peubahan next sem..=)
be tough n PATIENTTTT!!!

dee said...

nmpknya, kena salahkan wireless L4 la kerol sebab aku baru je baca nih. kira las kopek la nih. fine2.. t aku hasilkan karya lebih gempak dari biasa.eceh. hahaha

take care en sushi =)

cahaya mata ;) said...

sampai ati ko ignore komen ak????
tanak komen da!

MrFaezy said...

ain...bkn camtu..siyes ak nak tulis..tp tetulis yg lain..maaf..wuwuwuwuwuwuwu..T.T

Ciklilah Alias said...

ok sengal..hahaha aku bese je lah. mana ada sengal~~~

Followers