Thursday, January 20, 2011

Popcorn dan tayangan

Selamat hari Thaipusam!!!
penah tak..kalau pergi panggung..masa nak tunggu tanyangan dimulakan..
mesti kite akn beli bertih jagung or orang kampung aku salu kate ''popcorn'',bkn porkcorn..
ahhaahahaha..
lazimnye,yg selalu terjadi..
popcorn dan air habis dulu...
baru tayangan bermula....
dan yang bestnye..mamat yang pernah aku jumpe masa tngok cter gullivers ada jugak..
dan seperti biasa..
dia mengulas jalan citer tu ngan member dia..
elooooooo~
ko nie dah tengok semua citer ke?kalau dah,xpayah la nak citer lg..biarla orang lain nak tngok dengan penuh keasyikkan..
nak je tutup pale dia ngan bekas popcorn nie..then pukul ramai2..

agak-agakla..dia mesti dah tengok citer 40 juta tu kan..ala...
citer 2Alam director's cut tu..haha..
tu dia jadi mengong camtu..

p/s:update psl wyg-wyg je 2-3 hari nie sebab xde aktiviti..huhu

2 comments:

adeqmanje said...

nk tgk wayang gak!!!huaaaa!!! ;'(

KayRole KaiXa IskanDar said...

xlehhhhhhhhhhhhhhhhhhh~
hahahaha
kak su xleh ikut kiteorg dh..wakakaka

Followers