Saturday, January 29, 2011

Perihal..

perihal malam..
malas la nak ungkit tapi nampak tak adil..
ape nie kak...
mijo je bawak..saya tak bawak pon..
ape nie..
saya dapat tau dari mijo..
saya xjeles...xkisah..tp saya cemburu.
dengki plus rasa dianak tirikan...
hahahha..xdela.nak jugak jumpe bakal abg ipaq...wahahaha..
nak jugak tengok betol-betol tinggi ke macam yang digambarkan oleh mijo??
al-maklum..penambahan boleh berlaku andai ceiter tu disebarkan secara lisan..haha
walau ape pon..glad to see u that day..
glad to see that there's a different in you..
maybe u've grown up a lot during the time we or i..
didnt see u.^^
serius!
nampak lebih tenang..
nampak lebih berkeyakinan..
nampak lebih suka sendawa sesuka hati..huahuahua..
diharapkan..akan lebih mampu menghadapi..
apa jua yang dilontarkan oleh..kehidupan kepada anda..
kelak..
dengan kepala tetap didonggakkan ke atas..
dan sentiasa ingat..
Allah sentiasa bersama mereka yang sabar,tabah,ok?
kak,yeay!!!!!!

6 comments:

Mizah Adam said...

kechoh la lu...

KayRole KaiXa IskanDar said...

sibuk ah ko..

adeqmanje said...

oi2!!!adoi..mizah!ko cite ke?aiyak!!nnt ea krol..mse ko akn dtg..terharu dowh bc post nih!rse nk nges jek..haha..syg kowg sgt5!nnt kite jmpe lg tau..msti jmpe lg.. :)

KayRole KaiXa IskanDar said...

xpe..xkisah..yg pasti..sy nak ada kad bunyi2..nak renjis2..hahahha

adeqmanje said...

ahahaha..insyaALLAH..kot la aq wat kad bnyi2 utk wedding nnt kn..hahaha..

KayRole KaiXa IskanDar said...

buatla..haha..unik sikit..haha

Followers