Sunday, August 15, 2010

Ceritera puasa

Sekarang dah puasa yang ke-5..
Alhamdulillah..aku masih disini,hihi..Lupa,apa khabar?moga gembira menjalani ibadah puasa tahun nie.^^

Puasa..Bila sebut je puasa,semua mesti teringat dengan Bazar..hihi..puasa nie saya xpegi lagi bazar..huhu..(T.T)
Bukan apa,kewangan membataskan ntuk berbuat demikian..huhu..serius,bulan nie memang menduga..huhu..
apa2 pun,kite tetap kna lalui kan?^^
so,maybe..lepas,raya,sy xbalik beraya dirumah LAGI...bkn sy xnak,NAKKKK sesangat..rindu dalam diri nie,ALLAH je tahu mcm mane tp nielah lumrah bila dtg dari latar belakang seprti sy..^^

Diharapkan..sy blh balik beraya dirumah bersama keluarga.kalau xde rezeki nak balik,dah setahun la saya xmelihat wajah ibu,abah,kakak,adik2..^^
Namun,saya amat bersyukur ke hadrat Illahi,dikurniakan rakan2 yang sy lbih prefer panggil sahabat disisi.walaupun,perkenalan kami mungkin agak singkat,namun,kami seolah2 dah berkenalan bertahun.:)
Moga ALLAH sentiasa merahmati mereka,melindungi mereka,jadikan mereka sentiasa berasa ceria,tenang,selesa dan gembira dengan kehadiran diriku termasuk dia yang saya syg.


Mengakhiri post terbaru nie,saya ucapkan selamat berpuasa ye..Puasa penuh tau,hihi..ala,kalau ipin dan upin blh,takkan kite xblh ye x?:)
Duit raya,janganlah segan silu nak hulur ye..hihi..mcam awal sngat je bgtau nie,hihi..
salam...(^^)

1 comment:

adeqmanje said...

huhu..sbrla krol..we're in da same shoes..well, myb it's not exactly da same..tp similar la..bek xblik aq rse drpd blik tp mendtgkn mslh..huhu..slmt berpose ye..sebulan tau..hehe.. ;p

Followers